Herkese günaydın. Kuşum anlam veremediğim sesler çıkarıyor. Sanki bir yeri acır gibi. Kısa bir kısmını yakaladım. Ama daha farklı tonlarda da ötüyor. Bir yeri acıyor olabilir mi?
Çok farklı ses tonlarıyla da ötüyor açıkcası biryerinin acımaya başladığını düşünüyorum. Hala hareketli ve iştahlı ancak ötüşleri vs çok değişti.