Kuşum tekrar hastalandı

GülşahM.

Veteran
Katılım
2 Tem 2022
Mesajlar
715
Çözümler
1
Konum
İstanbul
Geçen ay da böyle olmuştu 6 gün baytril kullanmıştım veteriner tavsiyesi ile 2.günde kendine gelmişti kuşum. Şuan yine aynı kabarık durmaya başladı kafası sürekli gömülü halde. Lütfen yardımcı olur musunuz . Dışkısı böyle ve güncel resmi
 

Ekli dosyalar

  • 1000286874_480x640.webp
    1000286874_480x640.webp
    38.7 KB · Görüntüleme: 5
  • 1000286910_480x640.webp
    1000286910_480x640.webp
    50.6 KB · Görüntüleme: 5
Tekrar baytril başlayın ama dozunu eksik kullanmadığınızdan emin olun. Ayrıca tedavi sırasında ve sonrasında mutlaka bt amin forte, yine tedavi sonrasında probiyotik kullanın mutlaka.
Tamamdır hocam peki sizce sulphametine iyi ilaç mı onu mu kullansak acaba diye düşünüyorum ama bilemedim. Bir de sizce bu dışkılar bakteriyel enfeksiyona mı benziyo yoksa mantar mı
 
Geri
Üst