Geçen ay da böyle olmuştu 6 gün baytril kullanmıştım veteriner tavsiyesi ile 2.günde kendine gelmişti kuşum. Şuan yine aynı kabarık durmaya başladı kafası sürekli gömülü halde. Lütfen yardımcı olur musunuz . Dışkısı böyle ve güncel resmi
Tamamdır hocam peki sizce sulphametine iyi ilaç mı onu mu kullansak acaba diye düşünüyorum ama bilemedim. Bir de sizce bu dışkılar bakteriyel enfeksiyona mı benziyo yoksa mantar mıTekrar baytril başlayın ama dozunu eksik kullanmadığınızdan emin olun. Ayrıca tedavi sırasında ve sonrasında mutlaka bt amin forte, yine tedavi sonrasında probiyotik kullanın mutlaka.