belinaykutlu
Yeni Üye
Merhabalar 7 8 yaşında bir muhabbetk kuşum var dişi. Ömceden kafesten çıkardı imsanlara çok yaklaşmasada kafesin yakın çevresinde kendi halinde takılırdı ama birkaç ay önce yaptığım yem değişikliğine bağlı stres dönemi yaşadı.eski yeme geri döndüğümde stres atakları kesildi halsizlik durdu dışkı düzeldi. Stres atağından kastım sabahlaeı çırpınıyordu , harkewtsiz kalıp kitleniyor sonra sendeleyerek çırpınıyordu ama geçti sonunda. Bu süreçten sonra mıdır neden tam anlam veremiyorum ama çevreye karşı çok daha temkinli ve kafesten çıkmıyor. Kafes içinde sıkılıyor anlıyorum tinekten tutunup kanat çırpıyor kafes telleriji kemiriyo bağıeıyo ve sıkılıyor belli yani. Kafese 1 2 tane oyuncal koydım ama çok ilgisini çekmiyor arada kemiriyor sadece. Kafes dışıma çıkması için teşvik etmek açısından kafes kapısının hemen önüne sevdigi marul salatalık dal darı vs koyuyorum ama çok korkarak çıkıyor çok temkinli davranıyor ve hızlı hızlı yiyor hemen evine dönüyor. Tekrardan dışarıya alışır mı ya da daha az sıkılması için ne yapılabilir çaresiz kaldım ?