miraysydan
Yeni Üye
Bize 2 tane sevda papağanı geldi başka bir yerden. yavru sayılırlar ama yavru değiller bence bilmiyorum bizde gelişlerinin 3. günü. Tahminimce biri erkek biri dişi erkek olan sürekli kafesten çıkmak istiyor bağırıyor dişi de aynı şekilde ama erkel olan çok ama çok hareketli ve Hiçbir türlü elimize gelmiyorlar sadece omuza geliyorlar kafese koymak İstediğim zaman girmiyorlar içine dal darı bırakıyorum öyle giriyorlar ve hemen peşinden koşup kapatmak İstediğim zaman çıkıyorlar ve bazen şansıma kapatabiliyorum kapılarını. Elime darı alıp kafes icinde beklettiğimde de napsam gelmiyorlar. Sebze de veriyorum ama yok yani. Şuan az önce yine zorla koydum erkek olanı. Kafesten çıkmaya calisiyor çığlık atiyo dikkatimi çekmeye calisiyo alt üst ediyo resmen kafesi. Bazen gidiyor dişi kuş olduğunu düşündüğüm kuşa gaga atıyor hatta hayvanın kanat tüyleri hafif yolunmuş gibi duruyor. Napmam lazım elime alıştırmak için ya da kafese girmeleri için? Neler önerirsiniz