Irk yaş cinsiyet

Doğanay Y.

Yönetici
iyikus.com Yetkilisi
Üretici
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
3,670
Puanları
268
Yaş
28
Konum
Ankara
Web Sitesi
iyikus.com
Merhaba kuşunuz çek gibi. Mutasyonu ise çekinik parçalı. Cinsiyeti erkek yaklaşık 3-4 aylık civarı gibi görünüyor
 

Emre Kenan

Üye
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
10
Puanları
13
Yaş
23
Konum
İstanbul
Öncelikle cevabiniz için çok sagolun. Geçen eylül de aldım yani en az 12 aylik kendisi baya minnak duruyor :) herkes 3 4 aylik diyor zaten. Benim için önemli olan ırkı ve cinsiyeti özellikle cinsiyeti ona göre kendisine bir eş alıcam
 

Doğanay Y.

Yönetici
iyikus.com Yetkilisi
Üretici
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
3,670
Puanları
268
Yaş
28
Konum
Ankara
Web Sitesi
iyikus.com
Genelde bu morlukta cereler 3-4 aylıkta gözlemleniyor. Cinsiyeti erkek :)
 

Emre Kenan

Üye
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
10
Puanları
13
Yaş
23
Konum
İstanbul
Anladim peki sizce hangi ırk koymaliyim eş olarak bir tavsiyeniz var mi ve kendisiyle geçen eylulden beri beraberiz en azindan 13 14 ayliktir diye dusunuyorum alirken de baya ufakti alicagim eş de onun gibi 13 14 aylik mi olmali yoksa kucuk alabilir miyim biraz daha sizi yoruyorum kusura bakmayin sorularimla
 

Doğanay Y.

Yönetici
iyikus.com Yetkilisi
Üretici
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
3,670
Puanları
268
Yaş
28
Konum
Ankara
Web Sitesi
iyikus.com
Mümkünse 8 ay üstü olması daha uygun olacaktır. Çek kuşlardan aldığınızda boyut sıkıntısı olmayacaktır. Nasıl yavrular görmek istiyorsunuz ona göre eş seçmelisiniz. Yerinizde olsam böyle açık renkli bir çekinik kuş için şu tarz bir tercihim olurdu (tabi bulabilirsem).
3957
ya da rainbow
3958
 

Emre Kenan

Üye
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
10
Puanları
13
Yaş
23
Konum
İstanbul
Tamamdir rainbow veya ozellikle çek cinsine bakmaya calisicam onlardan bulup almaya calisicam dişi olduğunu nasil anliyabilirim peki bu cins de ceresi hangi renk olmali veya nasil anlaşilir dişi olduğu simdi pet shoptan alirken ordaki calisanlar pek bilmiyor bana dişi diye verdikleri kuş erkek ciksin istemem sonrasinda :)
 

Doğanay Y.

Yönetici
iyikus.com Yetkilisi
Üretici
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
3,670
Puanları
268
Yaş
28
Konum
Ankara
Web Sitesi
iyikus.com
kahverengi ya da çoğunluk olarak buz mavisi olduğunda dişi oluyor. Ceresi dişiler eğer kızgınsa daha kabuksu bir yapıda oluyor.
Örn:
Muhabbet Kuşu Cinsiyet Ayrımı Yapmak

Pethoplarda rainbow bulamazsınız. Facebook üzerinden muhabbet kuşu sayfalarından rainbow arayışı yapabilirsiniz. Normal mutasyonlara göre biraz daha pahalı. 125-200 lira arası değişiyor.
 

Emre Kenan

Üye
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
10
Puanları
13
Yaş
23
Konum
İstanbul
O zaman çek cinsine bakiyim olmaz ise facebook üzerinden rainbow alırım eş olarak. peki sizce şuan ki bu kuşumun fotoğraflarindan gordugunuz kadariyla ciftlesme ihtimali var mi çok hareketli son günlerde zaten acaba kızgınlık dönemin de falan mı
 

Doğanay Y.

Yönetici
iyikus.com Yetkilisi
Üretici
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
3,670
Puanları
268
Yaş
28
Konum
Ankara
Web Sitesi
iyikus.com
Hafif tüye girmiş kuşunuz. Onu atlattığında daha uygun olacaktır eşleşmeye. B vitamini destekli bi kür uygulayın derim :)
 

Emre Kenan

Üye
Katılım
3 Eyl 2019
Mesajlar
10
Puanları
13
Yaş
23
Konum
İstanbul
Doğru evet yanlış yazmışım :) Şöyle fotoğraflarini atiyim dişi dediler 4 5 aylık dediler açıkcasi büyük almak istiyordum ama orda en büyük olan kuşlardan biriydi mecburen ordan almam gerekiyordu çünkü gercekten geri kalan petshoplar cok uzakta. Birde böyle üstünde siyahlik var kuçük kuçük acaba bit mi onlar sizce ve tüy dökme dönemindeymiş bu kuş da B vitamini falan aldım sularına koyuyorum
 

Ekli dosyalar

Doğanay Y.

Yönetici
iyikus.com Yetkilisi
Üretici
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
3,670
Puanları
268
Yaş
28
Konum
Ankara
Web Sitesi
iyikus.com
Hayırlı olsun. Gözleri pembe mi siyah mı?
Onlar tüy kapsülü gibi ama normalde beyaz olurlar. Bi kontrol edebilir misiniz. Hareketli ya da başka bir durum söz konusu ise müdahale etmek gerekebilir.
 

Doğanay Y.

Yönetici
iyikus.com Yetkilisi
Üretici
Katılım
3 Tem 2017
Mesajlar
3,670
Puanları
268
Yaş
28
Konum
Ankara
Web Sitesi
iyikus.com
yeni geldiğinden dolayı dışkısı biraz cıvık. Geçecektir bir kaç güne.
 
Üst