Muhabbet kuşum yem yerken gagasını açıp kapatıyor

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Hayal E.
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Hayal E.

Forum Sakini
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
207
Konum
Ankara
Merhaba iyi günler muhabbet kusum erkek yem yedikten sonra gagasını sürekli açıp kapatıyor sonra tüneğe çıkıp geviş getirir gibi yapıyor Solunum ya da kursak mantarı olduğunu düşünmüyorum biraz isali var yeşil sulu gibi bu hareketi sadece yem yedikten sonra 7 dakika falan yapıyor sürekli açıp kapasa solunum derdim ya da salya falan olsa mantar derdim her siteden araştırdım ama başka bi neden bulamadım veterinere götürdüm kuşlar hakkında bilgim yok dedi lütfen yardımcı olun o benim her şeyim
 
Teşekkür ederim dediğiniz gibi yaptım
Hocam dün akşam 11 de flagyl+triflucan+bt amin uyguladığım kuşların 1 haftalık kürü bitti bende triflucan+bt amin koydum dışkısı düzelmişti büyük kuşumun şimdi baktığımda böyleydi sürekli böyle değil gece bu şekilde yapmış bir de diğer kuyruğu sallanan levadoks kullandığım kuşum hapşuruyordu kendini silkeliyordu şimdi hapşurma silkelenme diğer kuşlarımda da var
Ne yapmalıyım triflucan kullanmayı bırakmalı mıyım
Diğer kuşumun hastalığı bunlara geçmiş olabilir mi yoksa bu sindirimle alakalı bir dışkı mı
Ya da ilacın işe yaradığını mı gösteriyor bu dışkı 8 damla bt amin 8 damla triflucan koydum yarım suluğa ilaç mı fazla geldi anlamadım ama diğer kuşların dışkısı normal
1000064952.webp
 
Son düzenleme:
Bütün kuşlarınıza 7 gün levadoks kürü yapın. Triflucan da devam edin ama toplam 14 gün de triflucan kullanın.
İlk 7 gün doldu bt amin triflucan ve flagyl kürü oldu şimdi sadece triflucan ve bt amin veriyorum kuşlarımın 2 sine 7 gün de bunu kullancam bu bittikten sonra mı levadoks a geçeyim
Bir de diğer kuşum 5 gün triflucan bt amin flagyl aldı ondan sonra onu kestik levadoks kullanıyor kuyruğu sallanan bu şekilde devam edeyim mi triflucan kullanmaya tekrar bu kuşuma gerek var mıdır
 
İlk 7 gün doldu bt amin triflucan ve flagyl kürü oldu şimdi sadece triflucan ve bt amin veriyorum kuşlarımın 2 sine 7 gün de bunu kullancam bu bittikten sonra mı levadoks a geçeyim
Bir de diğer kuşum 5 gün triflucan bt amin flagyl aldı ondan sonra onu kestik levadoks kullanıyor kuyruğu sallanan bu şekilde devam edeyim mi triflucan kullanmaya tekrar bu kuşuma gerek var mıdır
Hayır levadoks'a hemen yarın başlayın triflucan ile birlikte. Yarım suluğa 6 damla levadoks ek olarak katarak verin.
 
Hayır levadoks'a hemen yarın başlayın triflucan ile birlikte. Yarım suluğa 6 damla levadoks ek olarak katarak verin.
Dediğiniz gibi yapıcam triflucan bt amin kullanan iki kuşuma ek olarak levadoks da kullanıcam triflucanın 6 günü kaldı o bitince 1 gün levadoks u 7 ye tamamlamak için sadece levadoks ve bt amin vermiş olcam ve tedavi bitmiş olacak
Diğer kuyruğu sallanan kuşuma sadece levadoks bt amin veriyorum 7 gün doğru anlamış mıyım 🌸🌸
Bir de bu kuyruğu sallanan kuşum 5 gün triflucan flagyl kullandı kestik onu levadoks başladık sıkıntı olur mu 14 güne tamamlamadığımız için
 
Dediğiniz gibi yapıcam triflucan bt amin kullanan iki kuşuma ek olarak levadoks da kullanıcam triflucanın 6 günü kaldı o bitince 1 gün levadoks u 7 ye tamamlamak için sadece levadoks ve bt amin vermiş olcam ve tedavi bitmiş olacak
Diğer kuyruğu sallanan kuşuma sadece levadoks bt amin veriyorum 7 gün doğru anlamış mıyım 🌸🌸
Bir de bu kuyruğu sallanan kuşum 5 gün triflucan flagyl kullandı kestik onu levadoks başladık sıkıntı olur mu 14 güne tamamlamadığımız için
Şevadoks'a ek olarak triflucan da verin ikisine de.. Toplamda 14 gün triflucan almış olsunlar..
 
Şevadoks'a ek olarak triflucan da verin ikisine de.. Toplamda 14 gün triflucan almış olsunlar..
Dediğiniz gibi yapıyorum kuşlarımın son durumu bu şekilde Watch unnamed | Streamable
Küçük kuşum ve ortanca kuşumun kuyruk sallaması var hepsi arada bir hapşuruyor büyük kuşumun da dışkıları sulu hareketi yerinde yem yedikten sonra gaga açma kapama hareketine devam ediyor arada bir yem yerken yutkunuyor ve kursağı hava dolu gibi arada bir iniyor geri şişiyor bazen de yutkunma hareketi yaparak kursakta ki yemi ağızlarına getirip geri yiyiyorlar daha hiç gelişme yok aynı durumları devam ediyor salı günü tedavileri bitecek
 
Geri
Üst